sape klik,aku belanja makan..

wolf gang

Tuesday, 27 September 2011

cerita disebalik gambar..

kasih sayang dari ibu sebenarnya tak perlu diungkap dengan kata-kata.. malah haiwan pun tahu menterjemahkannya..

seekor anak singa yang sedang bermain terjatuh ke dalam gaung.. hanya beberapa meter sahaja memisahkannya dengan maut..

si ibu meminta bantuan untuk menyelamatkan anaknya namun tak satu pun berjaya..

si ibu nekad mempertaruhkan nyawanya sendiri...  jika cubaannya tak berjaya sekurang-kurangnya dia mati bersama anaknya..

cubaan si ibu berjaya.. cerita belum tamat selagi si anak tidak selamat dibawa ke atas darat..

berakhirnya satu lagi drama dalam realiti kehidupan.. kejadian begini bukan selalu kita dapat saksikan.. dalam segala hal yang berkaitan kasih sayang,manusia dan haiwan tiada perbezaan..  

memetik kata-kata bijak pandai 'dikalangan binatang,tiada manusia tetapi dikalangan manusia,ada binatang'

14 comments:

  1. binatang pun berperikebinatangan, ade gakz sifat kasih, tapi manusia? tak dpt nak disamakan walau dgn binatang sekalipun sebab bintang pun jauh lebih baik dr manusia,..

    ReplyDelete
  2. binatang tak penah buang anak.. banyak mana pun anaknya sekali lahir.. tapi kita????

    ReplyDelete
  3. nasib baik selamat anak dia tu.. haiwan pun tau sayang anak.. manusia pulak buang2 anak.. mcm ne tu? Psst: nak tau tak... putri teringin sangat nak peluk singa dan harimau.. heee

    ReplyDelete
  4. betul, dlm kalangan manusia ada aje binatang...

    ada haruan, katak, kuda belang dan rimau.... :)
    tak dilupakan kera.... hehehe

    ReplyDelete
  5. senyum + cebek bace entry
    senyum=haiwan pun syg anak
    cebek=cian kat anak2x luar nikah yg dibuang

    ReplyDelete
  6. binatang pun tahu sayangkan anak ye...tapi manusia ada yg tergamak buang anak..

    ReplyDelete
  7. tengak haiwan pun tahu nak sayang kan anak..
    tapi manusia ..erm fikir2 kan lah..
    buang bayi macam buang smpah..

    ReplyDelete
  8. binatang amek anak, orang buang anak! adoiai!

    ReplyDelete
  9. erm.....bueh benor anak dia tuh.....hehehe...erm...mak singa pun tau syg anak....manusia siap bunuh2....x paham tol...

    ReplyDelete
  10. hmm,binatang lebih sayangkaN anaknya berbanding dengan sesetgh manusia..

    ReplyDelete
  11. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete