sape klik,aku belanja makan..

wolf gang

Wednesday, 5 October 2011

wordless wednesday #5...



semoga Allah memberi hidayah dan mengampuni dosa-dosanya.. amin..

8 comments:

  1. Cantik sungguh adab dan budi bahasa anak dara kat pesbuk tu. Molek bonar kalau oghe kelate ghoyat.

    Lepas ni boleh masuk kelas insentif pendidikan sivik dan moral. Jari tu kena jentik sikit kasi lebam, tak ada la nak taip ayat metafora kat keyboard tu nanti.

    ReplyDelete
  2. baiknya budi bahasa..hehe...dlu mst pendidikan islam dpt A..huhu

    perempuan ni nape mrh x tentu pasal??ape kes?hehe

    ReplyDelete
  3. Hrmmm kenape die cakap mcm tu cay? hairan tol umi .. hrmmm tak sopan budibahasa die uuu

    ReplyDelete
  4. setuju dengan cadangan incek fik.. tapi kalau kita jentik jari dia sampai lebam,tak mustahil dia bole menaip dengan jari kaki..

    cik norlida & ummi.. tak tau la pompuan tu angin pasal apa.. samada PM tak bagi gaji kakitangan awam naik atau pun harga rokok kekal tak turun2..
    wallahuallam..

    ReplyDelete
  5. marah btol dia tu.tapi sian budi bahasa tak de.

    ReplyDelete
  6. muka dh cantik,sopan bagai..
    tapi syg bahasa takde..sebab marah kat lelaki..
    aduyaii..
    ayat last dia "pmpn bkn sng nk bg harga diri kat laki"
    ayat aku utk dia "pmpn jgn sng jatuhkan harga diri sbb lelaki"
    sekian. PEACE :p

    ReplyDelete
  7. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete