sape klik,aku belanja makan..

wolf gang

Saturday, 1 October 2011

cerita disebalik gambar #2..


dua orang sahabat buta yang kehausan ingin meneguk air dari paip disebuah kuil di RagiGudda,Bangalore,India... semasa mereka menghadapi kesukaran membuka paip tersebut,muncul seekor ibu monyet (lihat gambar,ia mengendong anaknya) menolong membukanya untuk memudahkan dua sahabat itu minum..
ibu monyet itu berjaya membukti bahawa dibalik sifat 'kebinatangan',masih ada perasaan 'kemanusiaan' dalam dirinya.. tapi kita?

10 comments:

  1. nice yr pic...Allah itu maha mengetahui

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar, kekuasaanNya,.bdw,kite even nak ckp bersifat kebinatangan pun tak layak sebab binatang pun lebih penyayang drpd kite,huhu,.

    ReplyDelete
  3. bak kata iklan kat tibi, dlm kalangan manusia ada binatang..dalam klangan binatang camne eh..lupe plak..tie aku nak komen ni la bleh blur. adeh..hehe..

    ReplyDelete
  4. Sedih umi baca entri ni ..baik sungguh ibu monyet itu .. terharu umi baca :)

    ReplyDelete
  5. matahari dah nak terbit dari barat..

    ReplyDelete
  6. Erm.........baiknya mak monyet nie....terharu tgk...binatang pun tau nak tolong org...

    ReplyDelete
  7. haha,,aku suka entry yg bersifat macam ni,,thankz bro :)

    ReplyDelete
  8. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete