sape klik,aku belanja makan..

wolf gang

Saturday 20 August 2011

i am blogger now..



   alhamdulillah,my first blog ever officially launched tepat jam 3:29 petang Sabtu 20hb Ogos 2011.. dan untuk meraikan kejayaan aku membina blog yang tak seberapa ni,aku kerahkan wife aku membuat pulut kuning untuk disedekahkan ke jiran2 sebelah,menjemput ayah aku merangkap imam surau Taman Pelangi membaca doa selamat sikit,menjamu kawan2 terdekat dengan mihun masakan aku sendiri sebagai tanda syukur atas hasil usaha aku yang rajin dan tanpa putus asa selama ni.. muahahaha..
   rakan2 luar sana,harap dapat memberi tunjuk ajar ke atas diriku yang jahil ini dalam dalam meniti arus per'blog'an yang serba mencabar,penuh onak durian demi memenuhi impian kita bersama untuk menjadi blooger yang gemilang,terbilang dan temberang di matta fair err,silap.. di mata dunia.. Peace..



*gambar tengku (rak) diatas aku cilok kat sini..

No comments:

Post a Comment